• Inname teammaterialen

    6 jun 2024
  • Het huidige voetbalseizoen loopt alweer richting het einde, dus is jullie hulp weer gewenst bij de inname van de teamtassen met wedstrijdkleding en overige trainings- / wedstrijdmaterialen.

    De teamtas met wedstrijdtenues en alle trainings- en wedstrijdmaterialen dienen te worden ingeleverd op:

    Woensdagavond 19 juni tussen 18:30 en 21.00 uur op het buitenterras bij VIOD.

    Let op; de JO15-1 speelt op zaterdag 29 juni nog de finale van de Achterhoek Cup. Deze teamtas gaat in overleg op een later tijdstip ingeleverd worden.

    De seniorenteams hoeven hun teamtas niet in te leveren. Op woensdagavond 8 mei zijn alle teamtassen van de seniorenteams gecontroleerd en deze worden waar nodig voor het nieuwe seizoen compleet gemaakt.

    Voor de inname geldt: 

    • Wedstrijdkleding dient gewassen en compleet te worden ingeleverd. Losse wedstrijdkleding per speler zal niet in ontvangst worden genomen.
    • Indien een shirt of broekje uit de teamtas ontbreekt dan dienen de kosten hiervoor tijdens de innameavond afgerekend te worden. De kosten voor een shirt zijn € 30,25 en voor een broekje € 18,15.
    • Onderstaande teams dienen alle gesponsorde spelers(rug)tassen in te leveren. De gesponsorde spelerstassen horen en blijven bij de teamtas met teamtenues van de desbetreffende sponsor, tevens dienen onderstaande teams hun trainingskleding (korte broek en shirt) in te leveren.

    Speler (rug) tassen per team inleveren:

    JO9-3 = 10 stuks (JAWS)

    JO12-1 = 11 stuks (waarvan 10 stuks Hartemink  + 1 zonder logo)

    JO12-3 = 11 stuks (Comfort Mannen)

    JO13-1 = 15 stuks RUGzakken

    JO13-2 = 15 stuks (Hartemink)

    JO19-1 = 16 stuks (van Raam)

    Trainingssets per team inleveren (shirt en broek)

    JO13-1 = 18 stuks met (ruglogo Infra Support Peeters) waarvan 15 spelers + 3 x staf

    JO15-1 = 16 stuks (Lamex)

    JO15-2 = 16 stuks (Lamex)

    JO17-1 = 16 stuks

    JO17-2 = 18 stuks (Lamex)

    JO19-1 = 18 stuks

    • Alle hesjes, trainingshoedjes, aanvoerdersband, ballennet, waterzak en bidons(schoon) etc. inleveren.
    • Alle ballen in het ballenrek, zodat wij deze kunnen controleren samen met de slotcode tijdens de innameavond.
    • Let op: de Lamex jeugdopleidingen presentatiejas, “VIOD-vrijwilligerspolo” en/of trainingssets bestaande uit: trainingspak (jas+broek), rode trainingshirt en short dienen ingeleverd te worden van de leiders/trainers die na dit seizoen stoppen bij VIOD. Van de leiders/trainers die het volgende seizoen ook actief zijn bij VIOD registreren wij direct het nieuwe team van seizoen 2024/2025.
    • Verder mogen alle zaken op het gebied van kleding(bijvoorbeeld een VIOD presentatiepak van een gestopte speler) en materialen welke je in bruikleen hebt van VIOD, maar niet meer worden gebruikt ook worden ingeleverd tijdens deze avond.
      Vraag dit dus ook even na in je eigen team of er zaken in bezit zijn welke terug kunnen/dienen te worden gegeven aan VIOD.

    Als er nog verdere vragen zijn, neem dan even contact met ons op via onderstaand mailadres.

    Alvast bedankt voor jullie medewerking en we zien jullie graag op woensdag 19 juni.

    Met een vriendelijke vrijwillige groet,

    Commissie kleding en facilitair v.v. VIOD Doetinchem:

    Ons mailadresfacilitair@vioddoetinchem.nl