• Inname-avonden teamtassen / kleding

    4 jun 2022
  • Het huidige voetbalseizoen loopt alweer richting het einde, dus zullen ook de teamtassen met wedstrijdkleding en overige trainings- en wedstrijdmaterialen weer moeten worden ingeleverd bij de commissie 'Facilitaire zaken'. De teamtas met wedstrijdtenues en alle trainings- en wedstrijdmaterialen dienen te worden ingeleverd op: Maandagavond 4 juli of woensdagavond 6 juli tussen 18.30 en 21.30 uur in commissiekamer 1 en 2. Let op; de seniorenteams (behalve VIOD 8) hoeven dit jaar hun teamtas (met nieuwe wedstrijdtenues) niet in te leveren.

    Als er zaken ontbreken of stuk zijn op het gebied van kleding en materialen, dan kan dit ook op 4 en 6 juli worden doorgegeven aan de commissie kleding en facilitair. Wij kunnen er dan op tijd voor zorgen dat bij de start van het nieuwe seizoen alles geregeld is op het gebied van kleding en materialen. I.v.m. het Salsa toernooi op 9 juli worden er met de teams JO19-1 en J019-2 aparte afspraken gemaakt over de inname van de teamtassen en materialen.

    Voor de inname geldt;

    • Wedstrijdkleding dient gewassen en compleet te worden ingeleverd.
    • Zowel de teamtas met oude (mocht je de teamtas met de oude wedstrijdtenues nog niet hebben ingeleverd) als nieuwe wedstrijdtenues dient compleet te worden ingeleverd. Losse wedstrijdkleding per speler zal niet ontvangst worden genomen.
    • De JO11-2 en JO13-2 (Hartemink) en de JO19-1 en JO19-2 (Van Raam) dienen alle gesponsorde spelers(rug)tassen in te leveren. De gesponsorde spelerstassen horen en blijven bij de teamtas met teamtenues.
    • Alle hesjes, trainingshoedjes, aanvoerdersband, ballennet, waterzak, bidons, etc. dienen te worden ingeleverd.
    • Alle ballen dienen opgepompt in het ballenrek te liggen, zodat deze kunnen worden gecontroleerd - samen met de slotcode - tijdens de inzamelavond.
    • De Lamex jeugdopleidingen presentatiejas en de VIOD vrijwilligerspolo dient te worden ingeleverd van de leiders/trainers die na dit seizoen stoppen bij VIOD. Van de leiders/trainers die het volgende seizoen ook actief zijn bij VIOD registreren wij direct het nieuwe team van seizoen 2022/2023.
    • Verder mogen alle zaken op het gebied van kleding en materialen die je in bruikleen hebt van VIOD, maar niet meer worden gebruikt, ook worden ingeleverd tijdens deze beide avonden. Vraag dit dus ook even na in je eigen team of er zaken in bezit zijn welke terug kunnen worden gegeven aan VIOD.

    Als er nog verdere vragen zijn, neem dan even contact op via facilitair@vioddoetinchem.nl.